13:34

Hej!

Igår va jag ju med Saga.
Vi hade det skojj, först åkte vi till Eriksdalsbadet vid tolv - ett och när vi va där så träffade vi linn, fanny och deras kompis rebecka. :)
Vi åkte vita typ 50 gånger. ;) och så såg vi några snygga killar också. (a)
haha.
Men vi va där ganska länge, var typ färdigduschade och så vid sju. ;O
Men kul var det. :)
Pappa kom och hämtade mig och Saga så åkte vi hem och åt och sen gick vi ut. Var ute i typ en kvart och sen gick vi in igen. ;)
Då fixade vi madrass och sen var vi inne på datan.
Och det vi gjorde under kvällen var helt enkelt att vara inne på datan och kolla på tv. ;)
Sen vid två gick vi och la oss och prata i ungefär en timme och sen vid tre så somnade vi.
Vaknade nio av att min lillebror skrek men sen åkte dom iväg så då blev det tyst och då somnade vi om tills klockan blev elva.
Då gick vi ner och åt frukost och sen fixade Saga sig i ordning och sen åkte hon hem.

Så nu sitter jag här, helt själv.
Fast jag kanske ska träffa elin snart. :)

men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0