14:15

Hejsan!

Blev inte så mycket bloggning igår men jag var hos optikern, sen tränade jag och sen var jag med olivia. :)

Igår:  Ja som ni vet så gick jag ju till optikern igår för jag har märkt att jag ser ganska suddigt på långt håll så vi gick dit och så fick jag kolla min syn och så såg optikern att jag är lite närsynt så jag behöver läsglasögon (!).
Jag vill verkligen inte ha det i skolan så snälla om det är nån som vet om det finns läslinser så säg gärna till mig, eller så får ni gärna tipsa om några snygga glasögon! ;)
I alla fall, efter att jag hade varit där så gick jag till träningen som började klockan två, vi hade bara dans så vi hade inte så lång träning, en och en halvtimme. :)
Så klockan halv fyra ungefär så åkte vi hem och tog det lugnt och sen lagade vi mat, åt och sen kom Olivia över.
Det var superlänge sen jag träffade henne så det va kul. :)
Vi var här ett tag och var inne på datorn sen gick vi hem till henne och hälsade på hennes lillasyster, hund och så kollade vi på film, åt chips med dipp och drack cola, det var mysigt. ;)
Sen vid halv tolv gick jag hem och kollade på Bond med pappa en liten stund och sen gick jag och la mig vid två.
_______________________________________________________________________________________________

Idag: Vaknade vid halv tolv, åt frukost, kollade på tv och sen gick jag in på datan och har suttit här ett tag nu.
Ska snart byta om (har inte gjort det än :$).
Idag vet jag itne riktigt vad jag ska göra, ska nog bara slappa eller kanske träffa en kompis. :)
Ikväll ska pappa och jag kolla på en film som vi hyrde igår men inte hann kolla på, Bröllopsfotografen.
Och vid elva ikväll så kommer mamma hem också. :)
Hon har varit i Åre med några kompisar i några dagar, bara så att ni vet. ;P

Men nu ska jag gå och byta om.
Vi hörs!
CIAO ♥ /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0