Sista dagen som trettonåring!

Hej!

Förlåt för att jag inte skrev förut men var barnvakt åt brorsan så kunde inte skriva då.
Men tänkte berätta lite kort nu, orkar inte skriva så detaljerat men aa..

Måndag:  Vid halv 12 kom Saga och hennes pappa och hämtade mig och så blev vi skjutsade till Farsta Centrum.
Vi gick runt i lite affärer och åt på Donken och sen så hittade både jag och Saga ett par jeans och en kofta som vi ville ha men ingen av oss hade råd så vi la undan dom tills nästa dag.
Sen åkte vi hem till Saga och va inne lite på datan och sen gick vi ut lite och pratade och så och sen gick vi in igen. ;)
Då åt vi och sen hade vi hemma-spa, vi hade olivolja i håret (sagas förslag), vi hade sån här finn-pormask borttagningsgrejs och så duschade vi och bastade också. :)
Sen när klockan va typ tio - halv elva så var vi klara med spat så då var vi inne på datan lite mer och sen åt vi frukt och sen låg vi och snackade tills typ halv två och då somnade vi. :)

Tisdag: Jag vaknade typ halv elva av att linn ringde mig men Saga sov fortfarande. Jag snackade med linn lite för det var en sak som har hänt och sen vaknade Saga och så snackade vi lite mer. ;)
Sen när klockan va typ halv tolv så gick vi upp och åt frukost och sen gick vi ner, fixade oss och sen kom min pappa och hämtade oss och så åkte vi till Farsta igen och köpte de där kläderna på Cubus och lite annat. :) Bilder kommer.
Just det, innan vi åkte till Farsta så åt vi på Donken igen. ;)
Men vi var i Farsta tills typ klockan tre och då åkte alla tre hem till oss.
Jag och Saga kollade igen min garderob, var inne på datan, gjorde smoothie och lekte med Linus. ;)
Sen åt vi och sen åkte hon hem.
Då va det bara jag och lillen hemma så jag var lite med honom *host*, han kollade på film och jag satt vid datan. ;)
Men aa, sen vid halv nio så somnade han ococh sen klockan nio kollade jag på DH och så kom pappa hem då också. Sen kom mamma hem så kollade vi på den nya serien "Cougar Town".

Har nyss kollat klart på det och nu sitter jag här. :)
Ska nog gå och lägga mig snart, eftersom jag säkert kommer bli väckt ganska tidigt eftersom jag... FYLLER ÅR! ;D
Fyller fjortis.! ;)
Men mina föräldrar ska iväg och jobba så de kommer säkert sjunga för mig vid sju men då är det bara att jag somnar om. ;)
Men jag vet inte vad jag ska göra imorgon på dagen, jag får panik! För jag VÄGRAR att vara själv på min födelsedag, hur kul är det liksom?
Ska kanske vara med Saga på eftermiddagen vid fyra men vad ska jag göra innan det?!
Åh... Snälla om det är nån som inte ska göra någonting imorgon, snälla säg till mig!
:)
hehe

Men nu ska jag lägga in bilder på det jag har köpt och sen ska jag nog gå och sova. :)
Men vi hörs imorgon!
CIAO ♥ / E, trettonåringen, fast bara i en timme till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0