usch, jag är så dålig på rubriker.

Hejsan alla läsare!

Förlåt för dålig uppdatering men igår hann jag inte och idag har jag inte orkat.
Men det finns ändå ingenting att skriva om. ;)

Var i skolan och tränade igår (det var därför jag inte kunde blogga) och idag har jag bara varit i skolan och sen hemma.

Men jag kollade nyss runt på andra bloggar och då "slog det mig" att min blogg kanske är lite tråkig?
Det enda jag skriver om är typ vad jag gör på dagarna, inget mode, bilder eller videoklipp och så (inte så ofta i alla fall).
Så nu frågar jag er kära läsare vad ni tycker jag ska skriva om i bloggen? Eller är den bra som den är?
Snälla svara, så jag vet om jag ska ändra nånting. :)

Lite senare ikväll så sitter jag bänkad framför tv.
Det är ju Desperate Housewives och Cougar Town som man inte får missa.
Fast CT (Cougar Town) känns inte så viktig att kolla på för jag tyckte inte att det verkade så bra men DH (Desperate Housewives) är bra. :)

Men nu ska jag kolla lite på Facebook och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanska skriva lite på svenskan.
Men vi hörs!

Hejdå! ♥ /E

Kommentarer
Postat av: bella

Lite bilder skadar ju aldrig (a) ;)

2010-03-10 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0