Ny header, vad tycks?

Hejsan!

Efter förra inlägget så bytte jag om och fixade mig och sen åkte jag med familjen till TC, vi skulle fixa min brorsas glasögon och sen bokade vi tid till mig också för jag ser sämre nu så vi ska kolla om jag behöver glasögon/linser.
Vi åt lunch där också på kebaben, och kollade i lite affärer, jag köpte ett par tights till gympan. Sen åkte vi hem.
Kom hem för ungefär en timme sen, just nu lyssnar jag på Jason Derulo - In my head. :)

Som ni kanske ser så har jag fått en ny header. Det är min supersnälla kompis Ellen som har fixat den, tack så mycket! :)<3

Nu ska jag nog gå och städa mitt rum lite, vi hörs senare!
CIAO ♥

Kommentarer
Postat av: Mickis <333

Fin header ;)

Jag gillade din förra också :D

<3

2010-03-14 @ 17:16:03
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Ellen

Bra att du gillade den! :D <3

2010-03-14 @ 20:24:55
URL: http://suueew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0