melodigenrep

Bilderna och låtarna kommer i den ordningen som framfördes på genrepet. :)

1.

Darin - You´re out of my life


2.

Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar


3.

Andreas Johnsson - We can work it out


4.

Timoteij - Kom


5.

Peter Jöback - Hollow


6.

Ola - Unstoppable


7.

Jessica Andersson - I did it for love


8.

Salem Al Fakir - Keep on walking


9.

Anna Bergendahl - This is my life


10. Och sist men inte minst så var det min favorit som jag filmade. I början och i slutet så har jag inte zoomat in så då ser ni hur långt ifrån vi satt. :)
På 00:27 så går han upp på den lilla runda scenen.
(Video filmad av mig)

Erik Saade - Manboy
(videon från tv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0