Man lever bara en gång

Hej!
Jag har somsagt uppdaterat ganska dåligt de senaste två dagarna men igår var jag i skolan och sen på träningen så då hann jag inte skriva. Hade ändå ingenting att skriva om. ;)
Men idag har det hänt roliga grejer. :)
Kom till skolan (lite försent) som vanligt, hade två lektioner och sen åkte jag, elin, linneorna, olav och alicia till sickla och skulle äta lunch där.
Vi brukar alltid äta på Donken när vi är där så den här gången ville inte jag och elin det så vi gick till Korat istället och åt där. ;D
Sen åkte de andra tillbaka till skolan så jag och elin gick in på Kicks och kollade runt lite och sen åkte vi också tillbaka till skolan och hade NO.
Sen gick jag och Linnea till Syster Lotta (sjuksyster xD) och kollade mitt öga för det har dunkat under det i tre dagar nu så jag undrade vad det va.
Men hon sa att det var typ en muskelansträngning för jag kisar när jag kollar på tavlan och så.
Så imorgon vid halv 2 så ska jag till Synoptik i Tyresö för att kolla om jag behöver glasögon. Fast jag tänker inte ha det i skolan (!) i såna fall linser. :)
Men i alla fall, efter NO:n och besöket hos syster Lotta så hade vi idrott fast jag och linneorna var inte med av lite olika anledningar. ;)
Men sen när vi slutade så gick jag med elin hem och påvägen så stannade vi vid IP och klättrade på stooooora snöhögar! :D
Tog kort och filmade också, kommer snart. :)
Vi var där i kanske en och en halvtimme så vi blev vädligt blöta och kalla så då gick vi till pizzerian och åt pizzabröd med ost och drack Vitamin Well. ;)
Sen kom pappa och hämtade oss så skjutsade vi hem elin och sen åkte vi hem till oss.
Jag duschade och bytte om till torra kläder och sen åkte vi till farmor och farfar och åt middag där.
Det blev korv och makaroner, och så fick vi glass också. ;)
Var där till åtta ungefär, då åkte vi hem och kollade på Let´s Dance och det är vad jag har gjort fram tills nu. :)

Imorgon ska jag som sagt kolla ögonen vid halv 2 och sen klockan två så ska jag träna till halv 4 och då åker jag hem och bara tar det lugnt. Kanske träffar nån. :)
Men nu ska lägga in bilder och sen gå ner och hålla pappsen sällis. ;)

Vi hörs!
CIAO ♥ /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0