grattis...

säger jag till mig själv. ;)
För idag fyller jag 14. :D

Ingen kunde vara med mig idag så jag ska nog bara vara hemma och ta hand om mig själv. :)
Typ bada, ansiktsmask, äta. ;)
haha.

Senare ikväll kommer släkten och firar så får mer paket då men imorse klockan sju kom mina föräldrar och min bror och sjöng och då fick jag en halsduk, leggings, biljetter till Bounce:s sista konsert, och så av mormor och morfar fick jag en plattång, en svart liten sidoväska (som mormor har sytt) och 500 kronor. :D
Jag är jättenöjd med mina presenter hittills. och sen så får jag ju mer ikväll. ;D

Eftersom min familj kom så tidigt och sjöng så var jag ganska trött, som ni kanske förstår. ;)
Så jag var väl vaken till tio ungefär och sen somnade jag om och vaknade vid ett. :)
Skönt att få sova ut. (a)

Men nu ska jag nog gå och äta lunch. :)
Vi hörs!
CIAO ♥ /E


Haha, den här fina bilden har min vän Ida gjort. :)
Tack så mycket! :D <3

Kommentarer
Postat av: Mickis <333

varse :) <33

2010-03-03 @ 14:01:08
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Lisbeth

Grattis på födelsedagen pöss och kramis

2010-03-03 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0