22:27

Hejhej!

Förlåt för superdålig uppdatering, men som vanligt så har jag varit upptagen och inte haft tid.
Igår så var jag i skolan som vanligt, och jag och elin fick vara "guider" till några femmor som var och hälsade på i våran skola, vi typ gick runt och visade klassrum och så lagade/bakade/gjorde vi pannkakor. ;)
Det var sådär men bättre än lektioner i alla fall. :)
Sen så skulle jag på träning men jag skippade den för jag hade en massa plugg som skulle lämnas in idag och jag hann faktiskt klart! ;)

Sen idag så var jag också i skolan och på håltimmen (2 timmar) så åkte jag, elin och linneorna till Sickla och åt på Donken. :)
Sen hade vi NO och idrott och sen slutade vi, då kom Ida till våran skola och så gick vi hem till mig och bakade kärleksmums/chokladrutor. :D
Det var smarrigt. ;)
Sen vid halv 6 så gick hon hem och jag var lite med familjen och kollade på tv. :)
Sen åt vi och kollade på Let´s Dance.

Men jag bloggar mer sen för nu börjar det igen!
Vi hörs!
CIAO ♥ /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0