19:15

Hejsan allihopa!

Idag var jag i skolan, och vi har seriöst den sämsta idrottsläraren!
Det var typ sju stycken i klassen som inte hade glömt kläder och de skulle ha kört boxning men eftersom mer än halva klassen satt på bänken så fick vi gå en promenad istället, ut i regnet och sen gick vi till ishallen och så frågade han om vi fick åka skridskor men det fick inte och sen gick han till kyrkan och frågade om vi kunde komma in där, men de hade inte förberett nånting.
Men vaf*n tror han, att vi bara kan komma in?! Åh jag blir galen!
Jag, elin och madde tänkte gå till rektorn och klaga och säga att vi vill byta idrottslärare men vi hann inte för vi åkte iväg till Sickla och kollade på bio med klassen. :)
Vi såg en film som heter "Prinsessa" och den var väl helt okej.
Ganska roligt, ibland i alla fall. ;)
Maria Lundqvist var med och jag älskar henne, haha. ;)
Vi missade både matten och elevens tid och lite på profilen också, men vi kom dit 40 minuter efter att de hade börjat och då var alla klara så vi var bara sex stycken i köken som lagade nånting, kommer inte ihåg vad det heter men man skärde typ upp massa frukt och sen "rev" man mörk och vit choklad och hällde över och sen in i ugnen och sen åt man det med glass. :)
Det var gott! ;)
Vi slutade efter det så då gick jag hem och kollade lite på tv och gjorde lite läxa.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och bloggar, har ont i tanden och i huvet så jag ska nog ta ett bad nu och tycka synd om mig själv.
Sen blir det tv. :)

Men vi hörs nog mer imorgon!
CIAO ♥ /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0