Vi är bäst på bandy!

Hej!

Dagen blev inte riktigt som planerat. ;) Jag har inte orkat städat eller pluggat, har bara gått runt i morgonrock och tofflor hela dan... Fast det är ju samtidigt ganska skönt, att bara ta det lugnt och "ladda" inför vecka 5. ;)
Fast jag tror att jag ska gå och städa mitt rum snart för pappa blev nyss lite sur och sa till mig att jag måste städa. :$ hehe.
Men jag kollade klart på bandyn med pappa för en stund sen och Sverige vann mot Ryssland, och det var VM-final så Sverige är världsmästare i bandy! :D inte för att jag bryr mig så mycket egentligen men.. ;)

Vi har nyss beställt pizza så vi ska väl åka och hämta det snart, eller vi det får väl bli pappa som gör det. ;)

Men nu ska jag nog ta tag i det där städandet..
Vi hörs!
adíos amigos! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0