15:00*

Hejsan allihopa!

Har nyss ätit lunch med pappa och nu sitter jag och bloggar, lyssnar på musik och läser min superbraiga bok! :)
Somnade vid 1 igår och vaknade halv tolv i morse. Då åt jag en RisiFrutti och sen följde jag med pappa och brorsan ut och vi åkte pulka och sån här "kälke". :P Vi gick lite på sjön också och både Linus och jag gjorde snöänglar. ;D
Vi var ute i ungefär 1 ½ timme så vi kom in vid två och då duschade och bastade vi och sen åt vi. :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag... men jag tror jag ska plugga lite inför SO-provet på torsdag, och sen kanske jag ska städa lite också. :)
Men om det är nån som vill träffas så smsa gärna!

Men vi hörs!
kisses

oj, hehe glömde publicera inlägget så jag skrev det här klockan 15:00 ungefär inte 15:40. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0