Precis på gränsen..

Hejhej! :)

Har nyss tagit en dusch och kom hem från träningen för ungefär en halvtimme sen ;)

Har bestämt mig för att inte sluta blogga :) Har haft nio besökare hittills ( =( ) och tre av dom har kommenterat, det tycker jag är lite snålt men jag vill inte sluta blogga så jag fortsätter, men ni får gärna tipsa era vänner om min blogg eller så (a) hehe

Och vinnaren av tävlingen som jag hade igår är Elin, det vara bara hon som gissade men det var rätt så grattis till dig ;)

Vi hörs imorgon!
CIAO /E

Glöm inte att besöka vinnarens blogg ;)

Kommentarer
Postat av: bella

Haha jag har inte heller alls många besökare, typ bara 8 idag haha .. men jag har ju lösenord också :/ Hade fler besökare förut, men men ;D

2010-01-14 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0