Nytt år, Ny start.

Hej!
Har uppdaterat dåligt idag men har inte fått ha datan så mycket ;)

Igår var det ju nyår och det betyder alltså att det är 2010 idag.. hm det känns konstigt att skriva så ;P
men jag firade ialla fall med några grannar, en gammal klasskompis och hennes familj + deras kompis och sen min familj såklart :D
De kom hit vid 6 och då minglade vi typ lite xD sen åt vi förrätt och sen varmrätt, sen gick alla barn upp och kollade på Stuart Little och Stuart Little 2. Sen var det efterrätt och sen gick barnen upp igen och de vuxna satt och pratade där nere, och barnen lekte kurragömma där uppe ;P
sen när klockan var kvart i tolv ungefär så gick vi ut och sen klockan tolv började ala skjuta raketer fast inte vi :( även fast vi hade köpt.. aja, efter raketerna så gick jag och en annan tjej upp på ett berg utanför oss och kastade snöbollar på de som stod där nere sen kom pappa och en liten kille upp och då blev det ett snöbollskrig xD men det slutade med att pappa kastade typ en iskocka (stavning) på mig så jag bröjade blöda näsblod xD men typ då gick alla hem och sen var min gamla klasskompis och hennes syrra kvar hos oss och deras föräldrar hade gått så jag och mamma följde med dom hem och sen klockan tre ungefär så gick jag och la mig och vaknade 11 imorse ungefär men då gick jag ner och la mig i mammas och pappas säng och somnade om där ;) så jag gick väl upp vid 12 och kollade på teve och sen vid 2 åt jag lunch och sen gick jag, pappa, mamma och linus till konsum och tillbaka sen gjorde jag typ ingenting, åt och nu sitter jag här.

juste elin är tillbaka :D hon har ju varit i Thailand i en månad, ska nog undvika att stå brevid henne ;) haha <3

men jag ska nog gå ner till familjen nu :)
men shit jag är typ jättesugen på godis men jag har ju godisstopp, hehe aja får väl typ ta chips och läsk ;)
men vi hörs nog mer imorn :)
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0