Ny blogg?

Hejhej!
Har inte orkat blogga idag men skriver lite snabbt nu.

Skolan idag, två lektioner var inställda så då åkte jag madde och bella hem till mig och typ kollade på teve ;)
På profilen bakade vi kladdkaka tills imorgon, det är typ öppet hus i skolan, men jag vet inte om jag ska gå. Det kanske inte ens är meningen att vi ska gå ;s hah aja.

Jag funderar på att skaffa en ny blogg för jag är så trött på den här ;P men vi får se hur det blir med det. :)

Nu ska jag gå och kolla på teve.
CIAO. /E


längtar till sommaren..


Kommentarer
Postat av: idaaa :) <3

sv: tack, fin header du med ! :D men vi måste träffas snart ! :) <333

2010-01-27 @ 17:52:23
URL: http://letsplaayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0