Nån som orkar läsa?

Hejsan!

På träningen idag så var det ganska kul faktiskt :) Vi hade airtruck till grop och lite så.
Men när jag var påväg till busshållsplatsen så gick jag på vägen längs vägen och det var jättelång kö där, hela backen var full av bilar och då tänkte jag: men shit så dåligt väder är det väl inte?! men sen visar det sig att när jag kommer fram till busshållsplatsen så är det en buss som har kört ner i en rondell! ;O
Jag och Bella står där i kanske en kvart och bara kollar på och ringer och en massa och sen när vi börja tänka att vi kanske inte ska till träningen utan gå hem istället eftersom inga bilar eller bussar kom förbi så drar en traktor eller nånting bort bussen så bilar kunde komma förbi :) så då åkte vi till träningen och kom inte försent eller nånting. :) Det var lite spännande men Bella tyckte att det var kul och hoppades typ att bussen skulle välta xD hahaha
Men imorgon så är det faktiskt ingen vanlig skoldag, surprise?! ;) Utan det är vinter-friluftsdag.. :) och i min gamla skola så betydde det att man skulle vara ute och typ åka skridskor och frysa ihjäl men i den skolan jag är i nu så fick man välja vad man vill göra så jag och några kompisar ska spela badminton :) och vi börjar halv 10 och slutar typ halv elva- elva. :)

men nu ska jag hitta på nånting annat, sen kolla på teve och sen sova. :)
vi hörs imorgon!
godnatt alla läsare (snart). ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0