Najs helg ;D

Hej!
Kom nyss in från att ha varit ute med elin och bella men tänkte berätta lite nu vad jag gjorde igår och idag :)

Igår Lördag: Var hemma på förmiddagen och bara slappade sen åkte jag till träningen som började klockan två och slutade fem. När den var slut så åkte jag hem och duschade och packade och sen åkte jag till Nelly där Madde också var. :)
Först var vi på hennes rum och åt lite chips med dipp och så och sen åt vi middag, revbensspjäll med potatis och sen gick vi upp och hade kuddkrig och lekte mörkerkurragömma xD hehe
Sen gick vi ner och hämtade glass, gick upp kollade lite på film och då va klockan typ 12 tror jag så efter filmen gick vi och borstade tänderna och sen gick vi och la oss och pratade, Nelly somnade typ vid halv ett men jag och madde var fortfarande vakna. Så vi låg och snackade lite hemlisar ;) Sen vid halv två så somnade vi.

Idag: Nelly vaknade först av oss vid 9 sen råkade hon väcka madde och så började dom viska så jag vaknade. :P
Så vid halv tio åt vi frukost och sen klädde vi på oss och gick ut med Nellys hund Bonzi :)
Vi gick till en tennisplan som låg en bit bort och lekte lite med hunden där och sen gick vi hem igen.
När vi kom hem till Nelly igen så fixade vi lucnh, makaroner och smoothie ;)
Sen körde vi lite kurragömma x) och sen plockade vi undan madrasserna och sen åkte jag och madde hem. :)
När jag kom hem så bytte jag om och sminkade mig och sen träffade jag Elin så började vi gå till Konsum och sen kom Bella också och sen gick vi hem till mig där det var FF (föräldrafritt) ;D För vi var bjudna till några kompisar men jag ville inte följa med så jag var med my friends istället ;)
Men här så kollade vi lite på Ringaren i Notre Damm (?) och var inne på datan.
Sen när klockan var 6 ungefär så gick vi hem till Elin och hämtade pengar och sen gick vi till pizzerian och åt där :)
Vi satt där tills klockan var typ halv 8 då började vi gå hemåt, så gick Bella hem till sig och sen stannade jag och Elin och snackade ltie i parken och sen gick vi hem och nu sitter jag här ;)

Snart börjar "I en annan del av Köping" som jag ska kolla på så jag måste gå nu, men jag skriver nog lite när det är slut ;)

Vi hörs! 
CIAO ♥ /E
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0