myskväll.

Hejsan!

Jag kom nyss upp från ett varmt och skönt bad. :)
Var/är helt död i kroppen efter träningen, vi hade styrka halva tiden. och då menar jag inte typ 15 situps utan verkligen styrka, jobbig styrka!
Men i alla fall, efter träningen så åkte jag pappa och brorsan och handlade. Vi handlade middag (tacos) och lite annat, jag köpte naturgodis och cola (a) haha. Vi köpte en film också, "Sommaren med Göran". Jag har redan sett den en gång men pappa har inte så vi ska se den. :) Det blir alltså en riktig myskväll här hemma. ;)

Men nu ska jag gå ner och hjälpa pappa med maten så vi hörs kanske senare ikväll!
kram. <3


that´s life. ;)

Kommentarer
Postat av: Mickis <333

Detta gillar vi elli det är najs :D

Vill se sommaren med Göran =) Är den bra?



Äter inte du godis?



kram <33

2010-01-30 @ 19:14:19
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Mickis <333

okej haha samma här eller godislöfte, men det är väll typ samma sak eller :D <33

2010-01-31 @ 09:18:48
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0