Låtar

Gud! Jag har nyss kommit på att jag verkligen älskar musik!
Har inte tänkt på det förut men det är ju för himla bra ;) och de flesta låtar blir man ju så himla glad av också ;D
Det finns så himla många bra låtar så därför tänkte jag lägga upp några nu :)

Har ni några favoritlåtar? Isf vilka?


Michael Jackson - You rock my world


Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart


Ke$ha - Tik Tok


Erik Grönwall - Higher


Calle Kristiansson - Walking in Memphis


Eamon - Fuck it


Frankee - Fuck you right back


De två sista är mina favoritlåtar just nu ;)
Intressant inlägg va? :P Men jag fick bara lust (a)
Haha men nu ska jag gå och kolla på teve :)

Vi hörs imorgon!
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0