Kändiskoll!

Hejhej! :)

Idag var det somsagt friluftsdag i skolan och jag och några kompisar spelade badminton i Skanstull typ.
Vi fick sovmorgon till halv 10 så vid tjugo över nio tog jag och elin bussen till skolan och sen åkte vi därifrån till badmintonen med alla andra som skulle med.
Och när vi satt på bussen så kom han som spelade i "Dieselråttor och sjömansmöss" på bussen. ;) Vi har sett honom förut så jag tror att han bor nånstans mellan Älta och Slussen. :P
Men sen kom vi i alla fall till badmintonhallen och jag spelade med Bella, Madde och Elin. :)
Sen när klockan var halv ett ungefär så gick vi till omklädningsrummet och fixade oss och sen när vi kommer ut igen och väntar på alla andra så ser Madde Tobbe spela på bana 16 :P Alltså han som är med i "Eva och Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko." där han spelar Evas storebror Torbjörn. ;) Så vi såg två kändisar idag och det är nog rekord för mig och Madde x).

Men nu ska jag nog duscha eller nånting och sen ska jag hem till Saga och sova där. :)
men vi hörs senare!
kisses


Han från Dieselråttor och sjömansmöss.


"Torbjörn".


hahaha shebang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0