Jag hejar nog på Mattias och Claudia ;)

Hejhej!

Har bloggat ganska dålig idag men har varit fullt upptagen ;)
Slutade halv 3 idag med idrott som sista lektion... Då gick jag direkt till Älta Centrum och väntade på pappa där, sen kom han och vi gick och handlade på Ica, sen åkte vi och hämtade Linus på hans dagis och sen åkte vi hem :)
Farmor och farfar kom och pappa åkte iväg för han och mamma skulle typ på teater idag så farmor och farfar är "barnvakt".
Just nu kollar vi på Let´s Dance fast det är reklam just nu så jag bloggar lite nu tänkte jag :)
Mina föräldrar har inte kommit hem än men de kommer typ om ungefär en timme så jag ska nog gå ner till farmor och farfar nu och hålla dom lite sällskap :P

Imorgon så ska jag träna och sen ska jag och madde sova hemma hos Nelly.
Fast först på morgonen innan min träning så ska jag och mamma kanske åka till typ forum och kolla på lite kläder och en ny mobil till mig :D
Jag ska nämligen "få" en ny, mina föräldrar ska typ betala 1000 och jag betalar resten själv :)

men nu ska jag gå.
Vi hörs säkert mer imorgon!
Ha en trevlig kväll allesammans :)
kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du ha en ny mobil? Du har ju en bra :D <33

2010-01-22 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0