Godmorgon!

Vaknade typ nyss och nu sitter jag och målar naglarna och dricker juice ;)
Det blir inget Forum idag för vi hinner inte men det blir träning om ungefär timmar och sen bär det av hem till Nelly.
Fast jag kommer hem först emellan träningen och Nelly och duschar och så, så jag kanske hinner blogga då :)
Och jag hade typ världens sjukaste dröm ;)
Orkar inte berätta hela men jag hade ialla fall navelpiercing och det var ganska snyggt faktiskt så nu vill jag kanske typ ha det ;) Men kommer inte skaffa det, måste bli "lite" smalare först ;)

Men nu ska jag gå.
Vi hörs när vi hörs :)
kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

men Elli då du är ju smal, så varför blir smalare när du redan är smal :D <33

2010-01-23 @ 19:25:04
Postat av: Mickis <333

Den var postad av mig :D

2010-01-23 @ 19:25:42
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Mickis <333

men det är väll bra att du ska köpa en ny xD Vem vill ah en vattenskadad mobil :)

2010-01-23 @ 19:32:17
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0