*

Hellu!

Drog till TC idag direkt efter skolan med Bella, vi köpte mackor och dricka och satte oss vid Espresso House och chillade lite, sen när klockan var halv 5 ungefär så gick vi till bussen och åkte till träningen.
Det var ganska tråkigt där idag, det var två grupper där samtidigt så det blev ganska många och ganska fullt... men som tur var så höll den bara på i 1 ½ timme :)
Kom hem vid sju kanske, då kollade jag på gamla klipp från när jag var liten, typ två år, gullig jag va (a)

Men nu ska jag nog gå och duscha, hehe har inte gjort det än ;)
Vi hörs imorgon!
LOVE ♥ /E


Kommentarer
Postat av: bella

sv: Hahah i know, den är typ lika stor som halva min kropp? xD Och julia haha, hon ser ut asförvånad ut <3

2010-01-25 @ 22:27:20
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0