En dagisbild

Hejhej! :)

Har uppdaterat ganska dåligt idag men jag har faktiskt varit upptagen ;)
Jo men såhär var det att igår så var jag med madde på bio och såg Avatar i 3D i Heron City.
Och när vi kom dit så var det jättelång kö till popcornen och det, asså jag skojjar inte vi fick stå i en halvtimme och vänta på att få köpa!
Men det var typ han i kassan som var ny så han var väldigt långsam, och tack vare honom så missade vi början på filmen.. Men sån tur var så satt vi på andra raden nästan längst ut (inte så bra platser men alla andra var bokade).
Så när vi kom in i biosalongen så satte vi oss och satte på de übersnygga 3D-glajjerna och började kolla på filmen, och sen börjar han brevid mig smaska och han brevid madde viskar till sin son va de säger i filmen.
Vi blev "lite" störda av det så han som satt brevid madde och viskade sa vi till flera gånger att va tyst men han fortsatte :@
Fast på slutet slutade han typ, men i alla fall när filmen var slut så hämtade mamma oss och så åkte vi hem.
När vi kom hem så kollade vi på lite 3D klipp på youtube med det gick inte så bra och sen åt vi, kollade vi på Robinson Karibien och sen på Paradise Hotel, och sen när det var slut (halv 12) så kollade vi på Hey Baberiba tills klockan var 2 ungefär, då gick vi och tvättade oss och sen somnade vi vid halv 3.
______________________________________________________________________________________________
Imorse vaknade vi vid halv 12 och då kollade vi lite på teve och sen åt vi frukost.
Sen klädde vi på oss och fixade och vid 1 kom linus kompisar eftersom han hade kalas idag ;)
Madde gick vi 2 ungefär och då gick jag till barnen och lekte och sjöng lite och sen åt vi korv och tårta och sen var det fiskdamm, och jag satt bakom skynket och kastade ut toapapper, "serpentiner", papperstallrikar, strumpor och godispåsar till barnen ;)
Sen vid halv 4 gick dom hem och då kollade jag på teve och sen åkte jag och pappa och hämtade pizza och sallad och åkte hem och åt med familjen.
Sen gick jag upp och nu sitter jag här ;)

Klockan nio ikväll är det "I en annan del av Köping" som man inte får missa ;)
och sen är det ett program som heter "Blåsningen" som jag tänkte kolla på också :) 20.00 på 3:an.

Just nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik men ska nog snart logga in på facebook ;P

Imorgon är det skola och dansträning som gäller -.-
Men träningen slutar typ halv 7 så jag kommer nog hinna blogga :)

Glöm inte att besöka vinnarens blogg ;)

Hörs imorgon tror jag! :)
CIAO ♥ /E


hahaha tog den här från bellas blogg, hoppas det var okej? :)
Det är jag från höger och sen är det Calle, Sara och Bella längst till vänster. Bilden är från dagis ;)


Kommentarer
Postat av: bella

jaa såklart är okej ;D Älskar den där bilden, haha xD

2010-01-17 @ 19:22:53
URL: http://bellaww.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena

sv' tack så mkt :D:D

2010-01-17 @ 22:54:24
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0