nyklippt hår ;)

Tjoobre ;)

Har inte bloggat alls idag men jag har faktiskt varit väldigt upptagen, eller aa..
Vid 12 så åkte jag och mamma till Tyresö simhalloch simmade 500 m sen bastade vi lite och sen åkte vi till donken och åt sen åkte vi hem och jag bytte om och sen åkte vi till Farsta där jag klippte mig. Klippte bara topparna och så uppklippt.
Sen så var det meningen att jag skulle åka och träna efter men jag orkade inte (a)

har suttit vid datan ett tag nu så ska nog snart gå och göra nånting annat fast först tror jag nog att jag ska göra en liten hiss och diss :)

men vi hörs mer imorn,
kisses




Kommentarer
Postat av: Anonym

va också i farsta idag (a)

2010-01-08 @ 02:51:49
Postat av: ellinor

okej och vem är du? ;)

2010-01-08 @ 10:16:32
URL: http://ellinorsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0