16:48

Shasha bloggen ;)

Orkade inte blogga igår efter att saga hade åkt men jag tänkte skriva lite nu :)
Jag sov ju hos henne lördag till söndag, och vi hade gäster på lördagen så jag åt middag hemma och sen kom hennes pappa och hämtade mig ;$
Då när vi kom hem till henne så gjorde vi typ ingenting eller vi va inne på datan och pratade med nåra :)
Sen fixade vi ostbågar, dipp och dricka och så gick vi ner och kollade på Big Mama Black (eller Jack), den är ruulig ;)
______________________________________________________________________________________________________________

Sen somnade vi vid halv 3 och vaknade halv 10, då åt vi frukost och sen drog vi till TC där vi tog en buss hem till mig och sen från mig till sickla och där kollade vi på Avatar :D
Jag tyckte att den va jättebra men inte saga typ, eller jag vet inte.
Men hela filmen är typ fantasy eller vad man ska säga, asså inte verklig och jag gillar typ inte sånt så mycket. och sen var det mycket "pangpang" också ;) och det brukar jag inte heller gilla men nu så gillade jag det :)
Vi såg den inte i 3D men det gjorde inte så mycket ;)
Filmen var nästan 3 timmar lång. Den började kvart i 12 så den slutade ungefär vid 3.
Ah, ialla fall, efter filmen så gick vi runt och kollade i lite affärer och sen tog vi bussen hem till mig.
När vi var här hemma så skulle vi fixa naglar som jag hade köpt.
Men det var inte såna som vi trodde att det va så det blev inte så bra, vi provade 2 stycken men gav upp sen ;)
Det är absolut inget fel på dom men jag vill inte ha dom för jag är inte riktigt den "typen" men jag var bara sugen på att ha lösnaglar och det va därför jag köpte dom ;) så därför undrar jag om det är nån som vill köpa 98 naglar för ca. 90 kronor? :)
Om du vill det så kontakta mig på nåt sätt ;) kommentera är väl enklast (a)

Men sen vid 6 tiden skjutsade vi hem henne och när vi hade gjort det så åkte jag och pappa till Korat i Sickla och hämtade mat som vi hade beställt :) sen åkte vi hem och åt och sen gick jag till datan och sen kollade jag lite teve och sen vid 11 halv 12 så tvättade jag mig och la mig och kollade på Dr. Dolittle 2 ;) hehe
Sen somnade jag väl vid 1 ungefär.
___________________________________________________________________________________________________________

Idag vaknade jag nångång av att min lillebror kom upp och väckte mig :P
sen somnade jag om till 11 tror jag, då gick jag upp och åt frukost och sen åkte hela familjen till tyresö simhall och badade, efter det vid klockan 2 så åkte vi till TC och år kebablunch.
sen åkte vi hem och nu sitter jag här :)

jag tror jag ska gå och baka nu, det blir nog chokladbollar ;) haha


men vi hörs nog mer imorn,
ska typ va med saga då och hon kanske ska sova här men vi hörs somsagt mer imorn.
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0