Fick ont i huvet.. :P

Hej! :)

Har nyss kollat klart på Let´s Dance med föräldrarna så tänkte blogga lite nu :)
Ingenting hände typ i skolan idag (surprise?) :P
Men efter skolan så gick jag bella och elin till pizzerian och åt lite och sen skulle jag och bella gå och handla dricka på konsum och då halkade jag och slog typ i huvet i dörren xD hahahah klantigt jag vet, men jag var typ rädd att jag hade fått hjärnskakning men det var nog inget.. Elin visade mig ett "trick" :P hehe
Men sen gick bella hem och då åkte jag och elin till Forum där vi kollade runt i lite affärer och hade skojj :P
Elin köpte ett par tajts men jag köpte ingenting, om inte NJB räknas förstås ;)
Vid 6 tog vi bussen hem och bestämde att vi skulle träffas efter vi hade ätit men det blev inte så så vi ska träffas nån annan dag i stället typ :)

Imorgon ska jag på bio med madde. Vi ska se Avatar i 3D och sen ska hon sova här :)

Glöm inte att besöka vinnarens blogg :)

Men vi hörs imorgon! :)
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0