Calle Kristiansson - Walking in Memphis

Hej alla läsare! :)

Idag var det som sagt första dagen i skolan och den var väl helt okej.
Hade musik för första gången och jag tror att det kommer att bli ganska kul faktiskt :)
Började 10 och slutade kvart i 4.
Men mitt under nästsista lektionen (spanska) så gick brandalarmet så alla sprang ut och sen så kom ryktet att det brann på riktigt men det gjorde det inte så efter några minuter så fick alla gå in igen.
Halv 6 började min träning, och det var bara dans så det var inte så kul... men kom hem för en stund sen och har nyss duschat.
Imorgon ska jag på teater med mamma, vi ska se Bröderna Lejonhjärta och jag hoppas att den är bra :)

Just nu lyssnar jag på musik och bloggar, men jag måste nog börja med den där inbjudan snart ;)

Ha en trevlig kväll allihopa, :)
Hörs imorgon!
kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0