Bildbomb!

Godmorgon!

Jag vaknade för ungefär 1 ½ timme sen av min mobil som jag hade på alarm, måste få tillbaka min "dygnsrytm" ;)

idag vet jag inte riktigt va jag ska göra, ska nog försöka få tag på nån kompis :) så om det är nån som vill hitta på nåt så smsa eller ring mig :) sen vid 4 så ska jag och pappa på bio, vi ska se Göta Kanal 3 :) nån som har sett den? isf är den bra?

Just nu lyssnar jag på musik och bloggar, men vi hörs säkert senare.
hadé



haha, kommer du ihåg, linn? :)<3

haha, spa med brudarna ;)<3

haha, gullungar ;) ni ser ju ut att va jättesmå där ;P<3

haha, linn ♥ e.m.d ;)

:P <3

sötaste brodern ever ;D<33

saknar dig.. :( <3

hehe ;)<3

Dags för en elin special snart va? ;)

Ps. bara så att ni vet så är alla bilder från början på 2009. :)


Kommentarer
Postat av: e'

NEJ ABSOLUT INTE !!

2010-01-09 @ 01:26:51
URL: http://justfaceiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0