22:11

Heej! :)

Idag har varit en ganska skön dag, missade iofs två lektioner i skolan men det var bara skönt (a) Matten var inställd och idrotten trodde vi va inställd fast det va den inte så vi fick frånvaro på den men skulle ändå inte va med så det gjorde inte så mycket ;)
Efter skolan åkte jag hem, lämnade väskan och åkte till Slussen, där träffade jag mamma och så gick vi till Taco Bar och åt och sen åkte vi till Stadsteatern där vi kollade på "Bröderna Lejonhjärta". Den var faktiskt ganska bra, bättre än jag trodde i alla fall. Det var inte så där som filmen, inte alls utan det var skämt och låtar och danser och så :)
Den höll på i 2 ½ timme med paus!
Kom hem vid 9 och då tog jag en dusch och nu sitter jag här och ska snart gå ner till familjen. :)

Imorgon fyller min bror år så då kommer släkten hit och firar.. :)
Ha en trevlig kväll allihopa, hörs imorgon!
CIAO /E ♥

är det bara jag eller är det här kul? :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0