Nån som orkar läsa?

Hej allihopa!

Förlåt för ganska dålig uppdatering den här veckan men har haft "fullt upp" med skolan och träningar. :)
Men den här veckan ska jag nog hinna blogga för då är det inga träningar eller skola för det är sportlov!! ;D

Planerna för sportlovet vet jag inte riktigt hur de ser ut, skulle kanske följa med Saga och hennes familj upp till Romme en dag och sen på onsdag kommer släkten hit och firar min födelsedag! :) FYLLER 14! :D

Men igår sov ju Madde hos mig och vi hade lika roligt som vanligt, hon kom hit, jag fick en för tidig födelsedagspresent, vi va inne lite på datan, åt, kollade på let´s dance och solsidan, åt efterrätt, kollade på Hey Baberiba film, somna.
Ja, det va ungefär det vi gjorde igår. :)
Somnade vid ett och jag vaknade typ kvart i nio och madde kanske vaknade hel. :)
Då kollade vi lite på tv och sen gick vi ner och åt frukost.
Sen satte jag mig vid datan och madde fixade sig och gick hem. :(

Då bytte jag om till träningskläder, åt och åkte och tränade. :) Det var skojjsigt, vi fick glass (a)
Träningen slutade fem så då drog jag hem, plockade undan madrassen som madde sovit på och sen duschade jag.
Medans jag duschade så hade våran granne/mammas bästa kompis (typ) kommit och de satt nere och åt förrätt när jag kom så jag åt lite jag också och sen åt vi middag och sen fixade jag fruktsallad och sen gick vi ännu längre ner och kollade på melodifestivalen. :)
Sen gick hon hem och nu sitter jag här. :)

Ojdå, blev väldigt många "sen" i det här inlägget.. ;) haha.

Är lite trött nu så ska väl snart gå och lägga mig tror jag. :)

Eh.. ja så har min helg sett ut hittills. :)
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen vara med en kompis, åka till forum/sickla med mamma eller bara va hemma och kolla på film ("På smällen" som gick ikväll, spelade in den. ;)). Vi får se.

Nej, men nu ska jag göra nånting annat. ;)
Vi hörs!
CIAO ♥ /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0