Hej!

Ojoj, förlåt för dålig uppdatering men har inte hunnit.
Det har ändå inte hänt nånting speciellt förutom att jag hade NO-prov idag, och jag hoppas att det gick bra. :)

Har träning idag men jag vet inte riktigt om jag ska träna för typ ingen annan ska..
Aa vi får se hur jag gör. :)

I helgen blir det skojj. :)
Fredag • Skolan, kanske bio med Nelly och Madde och sen vara hemma med familjen.
Lördag • Chilla, träning och sen sova hos Saga. :)<3
Söndag • Vara med Saga, hem, göra nånting, sova hos Madde. :)<3
Måndag • Fira att det är studiedag med Madde. ;)<3

Ja som ni säkert har märkt så har vi studiedag på måndag. :D så då ska jag sova hos madde på söndag. :)

men vi hörs!
CIAO ♥ /E

Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv)Varsågod! Ja du, jag är en femtonårig tjej som driver en blogg ;)



2010-02-12 @ 19:39:04
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0