fransk manikyr

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan och vi hade en skitskön vikarie på matten, haha. ;)
Men efter skolan så åkte jag och bella till TC och kollade runt lite där och sen drog vi till träningen. Det var ganska tråkigt där idag för vi dansade hela tiden och jag gillar inte dans så mycket.. i alla fall inte den dansen vi håller på med.
Men nu har jag nyss ätit och duschat och sitter här nu. Ska nog gå och plugga lite snart eftersom vi har SO-prov på torsdag och sen ska jag nog kolla på en film och måla naglarna (a) Filmen heter typ "13 snart 30" och börjar 21.00 på trean tror jag. Har sett lite av den och det verkade bra. ;)

men nu ska jag gå!
vi hörs!
CIAO ♥ /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0