19:38

Hejhej!

Förlåt för dålig uppdatering idag men har inte haft tid..

Blev väckt åtta imorse av mamma, då gick jag upp och åt frukost och sen bytte vi om och åkte till Grönklitt.
Kom fram vid 10 och skidshoppen hade öppnat en halvtimme innan så det var ingen kö alls. :)
Vi hyrde skidor, pjäxor, hjälm och stavar och så köpte vi liftkort också så vi var väl i backen vid halv 11 - 11. :)
Vi åkte i några backar och sen började jag frysa jättemycket om fingrar och tår och mammas pjäxor skavde så vi åkte till ett litet fik och fikade och värmde oss. :)
Satt där i ungefär en halvtimme och sen åkte vi i två backar till och sen när vi skulle till ankarliften för att åka igen så var både min och mammas näsa vit, båda höll på att bli "köldskadade" så då gick jag till bilen och mamma bytte pjäxor och sen åkte vi hem.
Jag somnade typ i bilen och sen när vi kom hem gick jag och la mig igen och somnade.
Klockan var typ 1 när jag somnade och så vaknade jag vid 5. :) Riktigt najs att få sova ut. ;)
men jag va typ skitvarm när jag vaknade för jag hade inte orkat ta av mig mitt flis-underställ innan jag somnade så vi åt middag och sen duschade jag. :)
Sen åkte mamma och mormor iväg på nån konsert och dom är fortfarande där. Kommer hem typ vid 10, så jag är ensam hemma med morfar nu. ;)

Ska snart gå och kolla på Melodifestivalen och mysa lite, har ju mammas bärbara med så kommer säkert blogga lite under det. :)

Ehm.. har inte så mycket mer att berätta, så vi hörs senare!
CIAO ♥ /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0