19:16

Hallihallå!

Efter förra inlägget gick jag ner och åt lunch och sen gick jag tillbaka till datan.
Sen vid typ fem så gick jag ner till pappa och vi kollade på en film som heter "Dum, dummare" och Jim Carrey är med i den. Haha så jä*la skön. ;)

Imorgon ska jag vara med Saga och vi ska till Eriksdalsbadet. :D
Sen kanske vi ska sova hos någon också.
På tisdag är pappa ledig från jobbet så då kanske vi ska ha lite "far-dotter tid" (?). ;)
Och sen på onsdag fyller jag ju år så då kommer släkten hit på kvällen fast jag vet inte vad jag ska göra på dagen för mina föräldrar jobbar och jag vägrar att vara själv på min egna födelsedag så snälla om det är nån som vill träffas på onsdag (förmiddagen) så smsa eller ring mig! (eller på msn). :)

Ja, nu ska jag gå och äta thaimat ifrån Korat. :)

Vi hörs!



(från filmen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0