18:38

Hej! :)

Förlåt för jag inte har bloggat så mycket men jag har inte orkat/hunnit.. som vanligt.

Men i söndags sov jag somsagt hos Madde eftersom vi hade studiedag igår (måndag). :)
Vi lyssnade på musik, var inne på datan, lekte lite med hennes hund och hade det skojj. Vi tog en massa bilder också som jag lägger upp sen. ;)
Jag kom dit vid 6 tiden på kvällen i söndags och gick hem vid 2-3 på måndagen.
Klockan fem igår var jag på träning och det var väl inte så jättekul.. Men kom i alla fall hem vid 7 och då duschade jag, åt och pluggade till matte provet som vi hade idag.
Det var ganska så svårt.. Jag trodde inte att det skulle vara så svårt men det var det!
Men jag svarade på alla frågor i alla fall så jag hoppas att jag blir godkänd och inte behöver göra omprov. :)

Skulle egentligen ha slutat fyra idag men våran profil var inställd så vi slutade halv 3 istället. :D
Ville inte hem men ingen annan kunde typ så jag hade inget annat val. ;(

Just nu är jag och bror ensamma hemma för mamma är på teater och pappa är ute och springer.
Men nu vill lillebror gå ner och leka så jag måste gå nu!
Lägger in bilderna senare när han har somnat! ;)

Vi hörs!
CIAO ♥ /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0