16:08

Hejhej!

Vårat internet funkade inte igår så det var därför jag inte bloggade.
Men hade i alla fall SO-prov igår och det gick bra, jag fick godkänt. :)
Sen hade jag träning, det gick också bra. Vi fick nya dräkter, vi hade turkosa dräkter förut men nu har vi svarta. Mycket snyggare!
______________________________________________________________________________

Idag var jag i skolan och våran matte och idrottslärare är fortfarande hemma med sin nyfödda dotter typ (stackars barn..) så vi hade vikarie idag också. På matten hade vi typ nån tjej som hette Anna och på idrotten hade vi en skåning som hette Magnus, och för en gångs skull var det faktiskt kul på gympan!
Efter skolan gick jag hem och nu sitter jag här. Har suttit här ett tag. ;)
Just nu är pappa och hämtar Linus på dagis och sen när de kommer hem så ska vi typ äta på kinaresturangen i Tyresö! :)
Mamma är typ ute med nån kompis ikväll så det är bara pappa jag och brorsan hemma ikväll. Och imorgon ska pappa bort så då är det bara mamma jag och brorsan hemma. ;)

Men nu ska jag gå.
Vi hörs!
CIAO ♥ /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0