World Trade Center

Igår var det typ 8 år sedan de där två planen kraschade in i WTC :O
Det gick en film om alla fyra planen igår på trean, jag kollade typ på slutet av den.. fyfan va hemskt! :'(

Det var typ fyra plan med terrorister på tror jag och tre av planen träffade sina mål. Två på World Trade Center och ett på nån militärgrej och det fjärde siktade på Vita Huset men misslyckades eftersom passagerarna distraherade piloterna så de landande på ett fält istället, dom räddade typ presidenten och allt :O Men det jag såg av filmen handlade iaf om det där fjärde planet, man fick se när passagerarna ringde till sina familjer för att säga hejdå och sånt :'( det var ju såklart inte de riktiga personerna utan skådespelare, men ändå... tänk att det har hänt på riktigt, tänk att typ din pappa ringer en dag och säger att han inte kommer komma hem.. fyfan asså :'(
Gud :(
Det var typ johanna som sa det igår i skolan att det var åtta år sen och jag chattar med henne nu och då skickade hon en video där man hör en man som pratar med 911 (amerikanska 112) och sen typ på 4:27 så hör man hur han säger nånting typ att dom är på ett kontor och sen så ba: Oh god! Oh... och sen så blir det helt tyst och så ser man på videon hur tornet där han satt faller ihop :'(
Ni måste kolla på den! Den kommer lite längre den.

Ville bara säga det :)
GUD VA HEMSKT! SHIT :O :'(


Spola till 4:27 om du tycker att resten är tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0