Jonathan Rittmo och Martin Joviken ;)

Hej förlåt för dålig uppdatering men det blir för mycket nu med träningar och skola så jag hinner inte...
Men jag tänkte skriva lite om vad som har hänt under dan idag :)

Somnade typ vid tolv igår och var jättetrött då men jag hade satt klockan på sju typ så den ringde då och sen så snoozade jag till typ kvart över och tänkte att jag skulle gå upp men jag orkade inte så jag låg kvar tills pappa kom upp och väckte mig igen ;) vid halv åtta :O och vi började kvart över så jag fick lite bråttom ;)
Men jag kom i tid iaf :)
Vi hade matte med äckelgeorg och sen typ svenska med konstiga läraren ;)
sen hade vi nåra andra lektioner och som sista hade vi orientering med äckelgeorg (igen -.-). Hela klassen sprang typ i en grupp med georg längst fram , och så sprang vi typ bara till nån bro vid stensö och tillbaka igen :S
aja, efter det så var jag med elin och johanna :) vi cyklade runt lite och sen stannade vi utanför parken och snackade lite och lyssna på musik och så :) sen vid fem typ så drog jag hem och så åkte pappa och jag och handlade och sen åt vi middag, tacos :)
sen kollade vi typ på "Dobidoo" och sen kom glassbilen så jag och linus gick och handlade xP
Sen kom pappas kompis typ och nu sitter dom där nere och snackar, och jag ska typ göra nånting nu ;)
Men det är typ det som har hänt idag..

Träning imorn men jag tror inte att jag ska gå för jag är typ förkyld... och vill inte bli sämre...

ha det gött :) <3
puss

Haha, nån som såg idol igår eller när det var? ;) Gud, dom var fett bra! Jag gick ju på det ;O hahahahahahhaha:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag fattade att dom drev men tvekade lite då och då :P!

2009-09-12 @ 12:06:41
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0