22:58

Heej, nu ska jag berätta lite om vad som har hänt idag :)
Imorse så vaknade jag klockan 11 av att pappa och brorsan väckte mig -.-
Då gick jag ner och åt frukost och sen åkte jag med familjen till Sickla och storhandlade :)
Vi kom hem vid tre-halv fyra ungefär, då gick jag in på datan och sen kom Hannah förbi och ville hitta på nånting, så då gjorde vi det :)
Vi gick till Konsum och jag handlade lite godis :D
Sen gick vi hem igen och gick ut och sålde jultidningar, jag sålde till en ;) haha.
Sen var jag tvungen att gå hem och äta middag, men sen träffades vi igen och gick runt lite och frågade om nån ville köpa :) men ingen ville typ -.-
Sen gick vi in till mig för det var ganska kallt ute, då gick vi upp och åt glass och drack lite "Champis" och kollade på Disney Channel xD Sen vid 10 ringde hennes mamma och sa att hon skulle hem , så då var hon tvungen att gå..
Då gick jag hit till datan ;)
Vi ska typ träffas imorn också och gå nån annanstans och försöka sälja lite :)

Jag vet att några av er kanske tycker att det är lite töntigt att gå ut och sälja jultidningar när man går i sjuan... jag tycker faktiskt själv att det är lite pinsamt men skit samma, man behöver inte betala nånting utan man går bara ut och tjänar pengar och sen skickar man in det och så får man hem nånting fint som man har tjänat ihop :)
Det här bli tredje året som jag säljer jultidningar, och första året (alltså för två är sedan) så fick jag en platt cdspelare, och förra året så fick jag en liten platteve.. den kanske inte var så stor men det är perfekt att ha på rummet :)

Ville bara säga det ;)

Juste, vi har nåra gäster här :) Det är typ mammas moster och hennes man och sen pappas kusin :)
Vi har haft kräftskiva med dom :) Vi åt kräftorna som  vi var och fiskade, då saayeh var med och sen åt vi nåra köpkräftor också :) Dom är fortfarande kvar och sitter typ och sjunger snappsvisor där nere nu :S haha

Är fett trött, ska typ gå och lägga mig nu...
Godnatt!
Hörs imorn :)<3
puss


Köpkräftorna ;)

Vi såg ett rådjur när vi var påväg hem från jultidningssäljandet ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0