Tyresö Centrum :)

Hejsan! :)
Vi hade ju orientering idag vid Strålan, jag och bella sprang tillsammans och vi sprang nästan hela tiden :D
Vi sprang på typ 34.50 :O :D och det var 3.7 km. Nästan 4 kilometer på lite mer än en halvtimme är väl ganska bra?! :O :D
och när vi kollade våran tid ungefär 20 minuter efter att vi hade kommit i mål så hade vi bästa tiden hitills av alla sjuor! :O:D:D
Men sen kom det typ nåra killar som var nåra sekunder snabbare än oss och sen åkte vi hem så jag vet inte om vi kom på andra plats eller lägre av alla sjuor ;)
Jag tog sällskap hem med Madde, Bella och Elin eller bella cyklade hem till sig och jag madde och elin fortsatte till parken där vi bestämde att vi skulle åka till TC.
Så jag ska snart gå till bussen där jag ska träffa elin madde och bella och sen ska vi åka till Tyresö Centrum och va där en stund och sen klockan 5 så ska jag och bella träna och elin och madde ska kolla på en stund :D

Måste fixa mig nu (a) <3
puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! :)

2009-09-24 @ 16:24:13
URL: http://onejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0