plugg och träning

Hej, idag har jag varit i skolan, vi hade bl.a no, so och bild..
Vi slutade tio över två och då drog jag direkt hem, åt lite frukt och en festis ;)
Sen gick jag upp och kollade på "Vänner" och nu är det slut och jag måste göra läxa som vi har till idrotten och matten imorn, på idrotten så ska man typ kunna några karttecken så jag söker på google ;)

Juste, imorn efter skolan ska typ jag, linn och saayeh åka till forum och sen hem till saayeh och sova där :)
men jag skriver nog mer imorn :)

Ska plugga lite nu, sen ska jag dra iväg på träning...
ha det bra :)<3
puss


Ses imorn tjejer ;)<33

Kolla va jag klarade igår på träningen :) Har aldrig kunnat gå ner så långt :O:D
Sorry ni som inte fattar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0