Nyduschad :)

Hejhej, jag sov ju som sagt hos saayeh idag med linn och saayeh ;)<3
Vi hade jätteroligt, vi somnade vid halv två och innan det så hade vi kollat lite på "Dirty Dancing" som gick på teve ;) jag har inte sett den förut men jag tycker inte att den verkar så himla bra, jag kollade inte så noga men det jag såg verkade inte så bra ;)
"Nobody puts Baby in a corner" ;)
Imorse vaknade vi vid 10-halv 11, och då låg vi och snackade lite sen gick vi upp och åt frukost och sen städade vi lite ;) sen gick vi ut och studsade lite och sen åkte vi iväg till träningen :)
Det var ganska kul på träningen, jag har ju precis lärt mig flickis så jag vill typ köra det hela tiden ;D
Träningen slutade fem och då kom pappa och hämtade mig och så åkte vi hem, när vi var hemma så chillade jag lite framför teven ;) sen var det middag och sen gick jag upp och duschade och nu sitter jag här :)
Jag ska typ skaffa ett Facebook-konto för det är ganska många av mina kompisar som har det så jag vill också ha det ;) och sen måste jag skaffa en ny msnadress också för när jag ska logga in så står det att jag inte kan det för att jag använder en gammal verision av Messenger :S :(
Aja, ska typ fixa det nu :) Eller ska klä på mig först ;)

Juste, klockan 21.00 så är det Freaky Friday på 4:an som jag ska kolla på :D Den är fett bra ;) om du inte har sett den så rekommenderar jag att du ska se den :)

Men ni får ha det gött så tror jag att vi hörs mer imorn :)<3
puss


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0