Läxa-.-

Hej! :)
Jag kom hem från Madde för ungefär en halvtimme sen, vi hade det jättemysigt :D<3
Vi somnade vid halv 2 inatt, och jag vaknade mitt i natten av att nån slickade mig i ansiktet och så reste jag mig upp och såg maddes hund Milla ligga på min kudde! :O xD haha
så jag väckte madde som hjälpte mig att få ut henne från rummet, eller hon la sig vid dörren och sov (a) haha
jag vaknade vid kvart över nio i morse och då hade madde varit vaken i ungefär 20 minuter... vi låg och snacka lite och lekte lite med milla och sen gick vi ner och åt frukost vid halv 11.. :)
Sen gick vi och kolla på teve, och juste, igår kväll så såg vi en film om micke som madde hade och den va jättebra ;)
och i morse kollade vi på en annan video med micke som madde hade och där va det en massa musikvideos, 16 stycken! :) bara med micke :D<3
Efter det så kollade vi lite på idol och sen gjorde vi lunch :) hamburgare ;)
Sen kolla vi lite mer på idol och sen drog jag hem :)

ska typ göra matte nu och sen ska jag kanske träffa elin :)<3
men ni får ha det bra så hörs vi kanske mer ikväll ;)
puss


Sötaste Milla :)<3

Kommentarer
Postat av: Mickis <33

Din blogg är jättefin gmn :D <33

2009-09-27 @ 20:45:31
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: elin (:

va söööt ! :D (milla assåxDxD)

2009-09-29 @ 17:20:14
Postat av: Runa

fett sööt hund :)<3

2009-09-29 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0