Kent-agent och djungelgeorg, hahahaha

Hej :)
Igår var jag som sagt på träning och det var väl sådär vi hade typ ingen dans eller nånting utan vi strechade typ bara :S dansade typ 2-3 ggr..
Idag har jag ialla fall varit i skolan, och det var väl som vanligt.. Vi hade idrott utomhus och det va sjukt kallt ute! :S Vi körde rugby, skitkul -.-
Sen hade vi typ NO med Kent-Agent och matte med DjungelGeorg xD hahahaha
Som sista lektion hade vi profil och vi gjorde gourmerulle (stavning) xD Det låter skitäckligt och det såg skitäckligt ut men smakade ganska okej faktiskt...
Efter skolan drog jag till pizzerian med elin och gick på toa (a) sen drog vi till Konsum och hängde lite där och fixade lite inne i affären xD haha, dom har fan ingen ordning på grejerna där ;)
Sen åkte vi hem till elin och kollade på när hennes brorsa spelade WOW, sen gick vi upp och kollade på lite bloggar och sen gick jag hem ;D
Nu sitter jag här och kom typ hem för 20 minuter sen :)

Ska hitta på nånting sen, måste typ plugga... -.-
aja hejdå <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0