DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR...

.. MADDES FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!
Jaa... idag fyller min BFF Matilda tonåring ;D <3

Jag och Madde har gått i samma klass sen ettan. Vi började umgås i 5an kanske, sen dess har vi varit BFFs ;)
Vi har aldrig tråkigt tillsammans, vi kommer alltid på nånting roligt och det brukar sluta med att vi ligger nånstans med magknip ;) Aldrig en tråkig stund tillsammans.. :)
Ofta när vi är med varann så brukar vi digga till Micke, äta hamburgare eller bara ha allmänt roligt.
Ibland kan vi sitta på hennes säng och lyssna till t.ex. "I´ll be there" och fälla en tår eller två.. men efter det så gör vi kanske en musikvideo till "Beat it" eller "Billie Jean"... ;D

Vi har en sån sjuk humor som INGEN annan förstår.. INGEN

Hon är min bästa vännina och jag älskar henne av hela mitt hjärta!! <3333333


Ellinor+Matilda=BFF´s FOR EVER!

Alla grattar Madde idag! :)


Kommentarer
Postat av: madde

Tack Elli!=D<333

Du e den bästa kompis jag någonsin haft<3333333333



R.I.P MJ <3

2009-09-03 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0