"Beat it, just beat it"

Tjenare ;)
Nu har jag nyss duschat och sitter här i myskläderna :)
Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket men jag har inte haft tid..
Idag har jag iaf varit i skolan, sen åkte jag med Madde till Sickla för vi skulle köpa MJ träjor som fanns på GinaTricot :D
Så det gjorde vi :) (bilder kommer sen), sen köpte jag lite "bomullspinnar" ;) och madde köpte ett pennskrin :) och sen handlade vi på NJB också :D (Naked Juice Bar)
Sen skjutsade maddes pappa hem mig och då var det mat, så jag åt lite och sen gick jag och duschade och nu är jag här ;)

Vet inte mer vad jag ska säga.. Imorn ska jag och pappa typ till farmor och farfar så jag kan försöka sälja lite i deras höghus ;D

Ingen träning imorn så vi hörs nog då tror jag :)<3

puss


Min nya tröja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR KÖPTE DU DEN ? need it :O:D

2009-09-12 @ 12:07:19
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0