21:02

Hej! :)
Var i skolan idag, slutade fyra och träningen började fem så jag hann inte skriva nåt däremellan..
Det var dansträning i Dalskolan, vi slutade halv sju, skönt ;) fast vi kom inte därifrån för ens vid kvart i eftersom min mamma, som skulle hämta oss, inte hittade dit så jag och bella gick runt och letade efter mamma som försökte förklara var hon va i telefonen ;) men till slut hittade vi varann xD
När vi skulle lämna bella hemma hos henne så fick jag också gå av och gå hem för mamma skulle åka och handla och jag hade ingen lust att följa med ;)
När jag kom hem så passade jag linus lite medans pappa duschade sen kom mamma hem och pappa hade duschat klart och då så började dom laga mat, så då passade jag på att gå upp och duscha :) sen gick jag ner och åt och gissa var jag gick sen? ;P
Har suttit här en stund nu så ska nog gå och kolla teve en stund och sen ska jag försöka sova :)
Måste verkligen skärpa mig med det där med att sova, jag somnade typ vid två inatt! :O -.-

Nån som har nåt tips på vad man kan göra när man har svårt att somna? :)

Ska dra nu <3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0