18:33

Hej , jag kom hem från skolan för nåra timmar sen.. Vi hade idrott med georg (ueew!) och som sista lektion hade vi profil för första gången :D
Jag har kockskola och det var ganska kul faktiskt :) Det var ju första gången, så vi gjorde ingenting avancerat.. grönsaksdipp ;P
Min grupps dipp blev helt okej :) Vi hade i lite salladskrydda och grillkrydda :) och sen så var det nån cream freche (stavning) som man hällde allting i.
Vi slutade fyra och då cyklade jag hem... när jag var hemma tog jag lite "mellis" och sen gick jag ut med mamma och linus sen gick vi in igen och jag gick hit :) Gud, det är så himla dåligt att vi slutar så sent vissa dagar, nu är klockan redan halv sju! :O och jag har inte varit hemma länge alls... känns det som iaf ;)

Ska typ gå till nån granne och försöka sälja nu ;P
Jag och pappa åker typ inte till farmor och farfar idag heller.. får se när vi gör det ;)

Gud vilket konstigt inlägg det här blev :P men jag har jättetråkigt så jag vet typ inte vad jag ska göra... nån som har lust att hitta på nåt? (a) smsa isf :)

aja, nu ska jag gå och försöka hitta på nåt ;)<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0