090920

Hej, förlåt för att jag inte har skrivit nånting idag på dan men jag har faktiskt varit ganska upptagen, först så blev jag väckt vid 10 av mamma :( då gick jag ner och åt frukost och sen cyklade familjen iväg till Tyresö, sen åkte jag och mamma till Sickla och handlade lite kläder :)
Sen när vi kom hem så var farmor och farfar här och då gick vi till parken med dom och linus och var där en stund, sen gick vi typ en promenad och sen gick dom tillbaka till parken och jag gick hem och gick in på datan :) Har varit inne ganska länge nu men har inte orkat blogga...
Jag har varit inne på Facebook som jag blev medlem på idag :)
Jag heter Ellinor Hallman så om ni har Facebook så sök gärna på mitt namn och skriv nånting till mig för det skulle va jätteroligt att få snacka lite med mina läsare och få veta vilka det är som egentligen läser min blogg :) så snälla om du är medlem på www.facebook.com så sök på Ellinor Hallman och kontakta mig :D

Nu ska jag nog gå i från datan och göra nåt annat, vi ska nog äta snart ;)
Hörs nog inte imorn men säkert på tisdag :)<3
puss


Den här bilden har jag på Facebook som profilbild, nu hittar du mig lättare ;)


Kommentarer
Postat av: bella

sv: Nää, det funkade typ inte att ladda in låtar till mobilen från datan .. men jag har hela skivan på iPoden ;D

2009-09-20 @ 19:15:07
URL: http://bellaww.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är verkligen inte gult på riktigt, haha. men har färgat håret nu mer åt det bruna hållet :)

2009-09-20 @ 20:24:45
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!

2009-09-21 @ 15:18:23
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0